Trener

Beata Szynkowska

Trenerka umiejętności miękkich, konsultantka, menadżerka projektów budowy oraz reorganizacji CC, mentorka, na co dzień praktyk i dyrektor Call Contact Center. W swojej karierze zawodowej przeszła wszystkie stanowiska – od konsultanta do dyrektora w strukturach CC.

Swoim pozytywnym nastawieniem porusza i zjednuje sobie uczestników, a jej doświadczenie zawodowe wpływa na zwiększenie wiarygodności wypracowanych rozwiązań. Samodzielnie przygotowuje programy szkoleniowe i metodologię działania, dzięki czemu każde ze szkoleń „szyte” jest na miarę potrzeb uczestników z uwzględnieniem spójności we wszystkich działaniach organizacji.

W swojej pracy nastawiona jest na poprawę sfery psychologicznej uczestników, co przekłada się w znacznej mierze na wyniki wypracowanych rozwiązań. Szkolenia przeprowadzane są w formie warsztatów, z wiedzą teoretyczną przekazywaną pomiędzy ćwiczeniami, dzięki czemu z łatwością uczestnicy wdrażają w życie wypracowane elementy z uwzględnieniem praktycznych rozwiązań i najnowszych trendów obsługowo sprzedażowych. Flagowym szkoleniem trenerki jest szkolenie „Nie prowokuj”, którego celem jest nie tylko wyciszenie emocji klienta, ale przede wszystkim wyciszenie emocji uczestnika oraz wypracowanie zwrotów nieprowokujących.

W swojej pracy zwraca uwagę przede wszystkim na pro-kliencka politykę firmy z efektem win-win oraz na zaangażowanie zespołu na wszystkich jego poziomach. 

Beata Szynkowska zrealizowała szkolenia dla: Grupa Pracuj.pl, Rossmann, OTIS, Farmona Laboratorium Kosmetyków Naturalnych, Łysoń, Sanofi, Samsung, Tauron Obsługa Klienta, DanDav, Archon, Liberty Direct, Studio Figura, Saski Business Consulting, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego SMB, nazwa, NCC.