SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON.
JAK OSWOIĆ ZIMNĄ BAZĘ?
TERMIN
Do uzgodnienia
CENA
390 PLN netto + 23% VAT
FORMA SZKOLENIA
online
CENA ZAWIERA
udział w szkoleniu, certyfikat, materiały szkoleniowe
Śledź nas
Cel
Celem szkolenia jest zbudowanie bądź rozwinięcie umiejętności w zakresie sprzedaży pośredniej. Uczestnicy podczas aktywnego udziału w szkoleniu nabierają pewności w docieraniu do osoby docelowej, pozyskiwaniu danych oraz umawianiu spotkań. Sprzedaż w tym przypadku rozumiana jest jako skuteczne umówienie spotkania z nowym klientem, dotarcie do osoby docelowej oraz pozyskanie danych kontaktowych. Dzięki poznanym nowoczesnym technikom sprzedażowym Uczestnicy szkolenia nabierają płynności w działaniach prosprzedażowych. Warsztaty gwarantują nie tylko zdobycie wiedzy, lecz przede wszystkim przećwiczenie poznanych narzędzi, co przekłada się na łatwiejsze wdrożenie ich w codzienną pracę.
PROGRAM
- Jakie są style komunikacji?
- Czynniki, które mają wpływ na styl komunikacji.
- Różnice pomiędzy komunikacją bezpośrednią a pośrednią.
- Jak skutecznie się komunikować?
Celem modułu jest poznanie stylów komunikowania się i zweryfikowanie swojego oraz nauczenie się jak je dobrać w zależności od sytuacji. Uczestnicy odczują jakie czynniki mają wpływ na komunikację oraz poznają różnice pomiędzy komunikacją bezpośrednią a pośrednią. W efekcie odbiorcy nabiorą umiejętności przesyłania komunikatu tak, aby dotarł do rozmówcy w niezmienionej formie, by rozmówca zrozumiał intencję.
- Kim jestem ja?
- Z kim mam do czynienia?
- Oswojenie Klienta.
Celem modułu jest nabycie umiejętności rozpoznawania typów osobowościowych klientów tak, aby odpowiednio dobrać styl rozmowy. Uczestnicy na bazie analizy własnych typów temperamentu odkryją różnicę w komunikowaniu się. Efektem modułu jest poznanie typów klienta i doboru odpowiedniego stylu rozmowy w zależności od jego charakteru.
- Zbuduj swój autorytet.
- Jak skutecznie zacząć rozmowę? – pobudzenie ciekawości rozmówcy.
- Zwroty przykuwające uwagę i stymulujące zainteresowanie.
- Najczęściej pojawiające się błędy i ich analiza.
Celem modułu jest przeanalizowanie dlaczego niektórzy klienci już na początku rozmowy stwierdzają, że nasz kontakt jest zbędny. Na tej podstawie Uczestnicy wypracują konkretne zwroty, którymi można pobudzić ciekawość klienta. W efekcie Uczestnicy nauczą się w jaki sposób wykorzystać zainteresowanie klienta do wprowadzenia go w szczegóły oferty oraz aktywnego udziału w procesie zakupowym.
- Potrzeby klienta.
- Aktywne słuchanie – można to zrobić na wiele sposobów.
- Czy jesteś gotowy na odpowiedź?
Celem modułu jest nauka w jaki sposób poprzez zadawanie pytań dotrzeć do głębokiej potrzeby klienta. Zanim przejdziemy do zadawania pytań, uczestnicy poznają co z nich będzie wynikać, czyli co tak naprawdę jest potrzebne klientowi w obecnych czasach. Ze świadomością potrzeby jaką może mieć klient możemy bezpiecznie przechodzić do słuchania. I w tym miejscu pojawia się pytanie – jak słuchać żeby usłyszeć? Etap zakończy się omówieniem specyfiki zadawanych pytań i ich konsekwencji. W efekcie uczestnicy dowiedzą się jak odpowiedzieć na prawdziwe potrzeby klienta.
- Techniki sprzedaży – czyli odpowiedź na zasadnicze pytanie: co ja będę z tego miał?
- Język wpływu.
- Cena – przyjaciel czy wróg?
Celem modułu jest poznanie najnowszych oraz najbardziej sprawdzonych technik sprzedażowych, które pozwalają na udzielenie klientowi odpowiedzi na odwiecznie nurtujące go pytanie – co ja będę z tego miał? Uczestnicy dowiedzą się co sprawia, że ulegamy wpływom i w jaki sposób przeciągnąć tę potęgę na swoją stronę. Efektem modułu będzie umiejętność prezentacji ceny/produktu/usługi w taki sposób, by nie była wrogiem.
- Czym są obiekcje?
- Skąd się biorą?
- Techniki zbijania obiekcji: aikido i nie tylko czyli przeciągnij siłę obiekcji na swoją stronę.
Celem modułu jest dotarcie do prawdziwych obiekcji, które determinują brak chęci uczestniczenia w procesie zakupowym. Podczas aktywnych warsztatów Uczestnicy dowiedzą się jaki jest mechanizm powstawania obiekcji, poznają nowoczesne techniki zbijania ich, m.in. metodę aikido bazującą na japońskiej sztuce walki. W efekcie Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób siłę obiekcji, przekształcić w siłę naszego argumentu.
- Dlaczego to takie problematyczne?
- 10% – czyli kropka nad i.
- Zabezpieczenie potrzeb.
Celem modułu jest nabycie umiejętności zamykania procesu sprzedażowego w taki sposób, by to klient go inicjował. Na bazie analizy najczęściej pojawiających się błędów podczas sprzedaży, Uczestnicy stworzą swoją metodologię działania. Efektem tego modułu jest stworzenie indywidualnych technik domykania sprzedaży, tak by brzmiały one naturalnie.
INFORMACJE o wszystkich dostępnych opcjach SZKOLEnia
Ilość osób::
- szkolenie w każdej formie jest realizowane przy udziale min. 5 osób.
Dostępne formy szkolenia:
- otwarte stacjonarne 1 – dniowe,
- otwarte online 1 – dniowe,
- zamknięte na zamówienie 1 -dniowe stacjonarne lub online.
Czas trwania szkolenia:
- stacjonarne – 8 godzin zegarowych,
- online – 6 godzin zegarowych.
Koszt udziału w szkoleniu na osobę:
- otwarte stacjonarne 490 PLN netto + 23% VAT,
- otwarte online 390 PLN netto + 23% VAT,
- zamknięte na zamówienie stacjonarne lub online, cena indywidualnie ustalana z klientem.
Cena zawiera:
- stacjonarne – udział w szkoleniu, certyfikat, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad,
- online – udział w szkoleniu, certyfikat, materiały szkoleniowe.
Lokalizacja szkolenia:
- otwarte stacjonarne otwarte – sala szkoleniowa w siedzibie firmy Lockus przy ul. Skarżyńskiego 14 w Krakowie,
- zamknięte stacjonarne – w wybranej przez klienta lokalizacji.
Wymagania sprzętowe do szkolenia online:
- komputer z dostępem do internetu (przepustowość co najmniej 512 Kb/s),
- przeglądarka internetowa Firefox lub Chrome,
- działające głośniki. słuchawki.
Osoby zainteresowane szkoleniem prosimy o kontakt:
Ewa Owsiak, e-mail: eowsiak@lockus.pl, Tel: +48 603 748 838