SZKOLENIE „SPOSOBY NA TRUDNEGO KLIENTA. JAK RADZIĆ SOBIE Z EMOCJAMI?”

Aby zdobyć umiejętności rozumienia perspektywy Klienta oraz panowania nad emocjami w kontakcie z trudnym klientem zapraszamy na szkolenie online, które odbędzie się w dniu 17.09.2020 (czwartek). Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za kontakt klientem, negocjacje, sprzedaż oraz obsługę posprzedażową. 

Jednym z elementów szkolenia będzie przeprowadzenie zaaranżowanych symulacji rozmów z trudnym klientem podczas których uczestnik nauczy się odbierać sygnały pozwalające zidentyfikować oczekiwania emocjonalne klienta i odpowiednio na nie zareagować. Pełny program szkolenia oraz rejestracja pod linkiem: http://lockus-k2.pl/sposoby-na-trudnego-klienta-jak-radzic-sobie-z-emocjami/

We create The image
of your brand,
your technology,
your event.

Subscribe to the newsletter

  • +48 12 298 07 60
  • kontakt@lockus.pl
  • Kraków, ul. Skarżyńskiego 14

Nadajemy indywidualny styl i czuwamy nad perfekcyjnym wykonaniem wszystkich elementów

Zapisz się do naszego newslettera

  • +48 12 298 07 60
  • kontakt@lockus.pl
  • Kraków, ul. Skarżyńskiego 14