SZKOLENIE „COACHING ON THE JOB”

Szkolenie odbywa się na sali operacyjnej bezpośrednio przy stanowisku konsultanta. Głównym celem szkolenia jest natychmiastowa korekta zachowań konsultanta, wsparcie podczas procesów obsługowych i udzielania informacji. Coacher poprzez odsłuch rozmów na żywo, wskazuje w drodze indywidualnego szkolenia elementy, które powinny zostać poprawione w rozmowach. Pomaga także w doskonaleniu reakcji i zachowań, które są pożądane. Każdy z konsultantów otrzymuje wsparcie oraz coaching z odsłuchem rozmów. Wspólnie z trenerem wskazują drogę i jej etapy do osiągnięcia poszczególnych celów.

Termin szkolenia ustalany indywidualnie. Osoba kontaktowa: Ewa Owsiak, kom. 603 748 838, e-mail: eowsiak@lockus.pl

We create The image
of your brand,
your technology,
your event.

Subscribe to the newsletter

  • +48 12 298 07 60
  • kontakt@lockus.pl
  • Kraków, ul. Skarżyńskiego 14

Nadajemy indywidualny styl i czuwamy nad perfekcyjnym wykonaniem wszystkich elementów

Zapisz się do naszego newslettera

  • +48 12 298 07 60
  • kontakt@lockus.pl
  • Kraków, ul. Skarżyńskiego 14