W dniu 18 kwietnia 2016 roku zostało sformalizowane połączenie spółek: Lockus sp. z o.o. i Teleinvention sp. z o.o. Lockus jako spółka przejmująca poszerza swoją strukturę o zakres działań biznesowych realizowanych przez Teleinvention sp. z o.o – spółkę przejmowaną.
Teleinvention Contact Center działa na rynku Call i Contact Center od 2007 roku. Portfolio działań Teleinvention jest odpowiedzią na stale zwiększające się zapotrzebowanie na profesjonalną obsługę Klienta. Dzięki wypracowanym mechanizmom i technologii Contact Center oferuje szereg dedykowanych usług, które są skupione w trzech głównych obszarach działań.
- wsparcie sprzedaży koncentrujące się na kampaniach sprzedażowych i budowaniu baz potencjalnych Klientów;
- badania marketingowe oraz sondowanie oczekiwania rynku i odbiorców produktów i usług.
- prowadzenie wielokanałowego Biura Obsługi Klienta.
Więcej informacji o działalności Teleinvention Contact Center >>>