NOWOCZESNE METODY WYWIERANIA WPŁYWU
W PROCESIE SPRZEDAŻY
TERMIN
Do uzgodnienia
CENA
490 PLN netto + 23% VAT
FORMA SZKOLENIA
stacjonarne
CENA ZAWIERA
udział w szkoleniu, certyfikat, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad
Śledź nas
Cel
Celem szkolenia jest poznanie nowoczesnych metod negocjacji i wpływu na proces decyzyjny w sprzedaży. W ujęciu merytorycznym i podczas praktycznych ćwiczeń uczestnicy poznają metody sprzedaży i negocjacji z klientem. Uczą się naturalnej rozmowy z klientem, uwzględniając trzy najważniejsze kwestie: profesjonalna obsługa klienta, sprzedaż poprzez jakość obsługi oraz diagnozowanie i rozwijanie potrzeb poprzez prowadzenie aktywnego dialogu i angażowanie klienta w proces zakupowy. Dodatkowo Uczestnicy wspólnie z trenerem wypracują najlepsze praktyki związane z obsługą i sprzedażą produktów, uwzględniając przede wszystkim brak „wciskania”. Poznają nowoczesne techniki, dzięki którym rozmowa staje się bardziej naturalna, a procesy sprzedażowe i decyzyjne skuteczniejsze.
PROGRAM
Zasady, metody i techniki wykorzystywane w nowoczesnej sprzedaży – wywieranie wpływu
- Reguła wzajemności jako technika wywierania wpływu.
- Mini wykład z przykładami i omówieniem;
- Scenki, podczas których uczestnicy wcielają się w rolę klienta i konsultanta na zmianę z wykorzystaniem reguły wzajemności
- Reguła wyobraźni
- Tworzenie gotowych scenariuszy dla klientów, weryfikacja ich podczas rozmów symulowanych.
- Entuzjazm i oddanie
- Technika pomocnicza, stosowana podczas budowania relacji z klientem wzmacniająca sytuacje sprzedażowe.
- Angażowanie klienta w proces sprzedażowy – pozostałe techniki wywierania wpływu:
- Zasada kontrastu
- Odmowa – wycofanie
- Zamiana oceny na opinie
- Techniki wsparcia sprzedaży
- Parafraza i peryfraza
- Klaryfikacja
- Dowartościowanie klienta i odwartościowanie siebie
- Technika wprost
- Obiekcje – omówienie przyczyn powstawania obiekcji
- Rodzaje obiekcji – czy każdą obiekcję da się zbić i czy należy każdą zbijać
- Jak postępować – nowoczesne techniki zbijania obiekcji:
- Oddzielenie faktów od opinii;
- Rozumiem, znam, znaleźliśmy rozwiązanie;
- Historie z drugiej ręki
- Technika wprost – w zbijaniu obiekcji
- Finalizacja sprzedaży – techniki wspierające proces zakupowy:
- Pozorny wybór
- Kontrolowanie sprzedaży poprzez pomijanie sprzedaży
- Technika – gdybanie
- Technika wprost w finalizacji
- Dobór najlepszej techniki w konkretnych sytuacjach
- scenki, rozmowy symulowane, warsztaty, burza mózgów
Podsumowanie szkolenia post test, action plan i ankieta ewaluacyjna
METODY SZKOLENIOWE:
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową, z wykorzystaniem ćwiczeń i gier szkoleniowych. Dzięki tym metodom uczestnicy już w trakcie szkolenia mogą doświadczyć możliwości rozwoju i zmiany w pewnych aspektach poruszanych tematów. Podczas scenek sytuacyjnych, uczestnicy mają możliwość natychmiastowej weryfikacji wypracowanych metod. Burza mózgów natomiast daje możliwość wskazania własnego pomysłu na wdrożenie zmian.
INFORMACJE o wszystkich dostępnych opcjach szkolenia
Ilość osób:
- szkolenie w każdej formie jest realizowane przy udziale min. 5 osób.
Dostępne formy szkolenia:
- otwarte stacjonarne 1 – dniowe,
- otwarte stacjonarne 2 – dniowe,
- zamknięte na zamówienie stacjonarne 1 – dniowe lub 2 – dniowe.
Czas trwania szkolenia:
- stacjonarne 1 – dniowe – 8 godzin zegarowych,
- stacjonarne 2 – dniowe – 16 godzin zegarowych.
Koszt udziału w szkoleniu na osobę:
- otwarte stacjonarne 1 – dniowe – 490 PLN netto + 23% VAT,
- otwarte stacjonarne 2 – dniowe – 780 PLN netto + 23% VAT,
- zamknięte 1 lub 2-dniowe – cena indywidualnie ustalana z klientem.
Cena zawiera:
- udział w szkoleniu, certyfikat, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad/y
Lokalizacja szkolenia:
- otwarte stacjonarne – sala szkoleniowa w siedzibie firmy Lockus przy ul. Skarżyńskiego 14 w Krakowie,
- zamknięte stacjonarne – w wybranej przez klienta lokalizacji.
Osoby zainteresowane szkoleniem prosimy o kontakt:
Ewa Owsiak, e-mail: eowsiak@lockus.pl, Tel: +48 603 748 838