Firma Deloitte przygotowała raport Global Marketing Trends 2021: Jak wyznaczyć kurs w czasach niepewności? przedstawiający siedem trendów marketingowych na 2021 rok. Wskazane trendy są odpowiedzią na zmieniające się w obliczu pandemii potrzeby klientów. Analitycy Deloitte opisują fundamenty niezbędne do tego, by dobrze prosperować, nawet w najbardziej burzliwych czasach.
Siedem trendów:
? CELE Przedsiębiorstwa zbudowane, aby się rozwijać
? ZWINNOŚĆ Zmiana zasad gry
? DOŚWIADCZENIE LUDZKIE Poznaj siebie
? ZAUFANIE Dotrzymujemy obietnic – albo i nie
? PARTYCYPACJA Ulica dwukierunkowa
? FUZJA Nowy ekosystem
? TALENTY Przełom w marketingu
Szczegóły i dostęp do raportu https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/deloitte-digital/Articles/Raport-Global-Marketing-Trends-2021-Jak-wyznaczyc-kurs-w-czasach-niepewnosci.html#