FORMA SZKOLENIA

Stacjonarna sesja indywidualna

CENA

490 PLN netto + 23% VAT

Śledź nas

Cel

Szkolenie odbywa się na sali operacyjnej bezpośrednio przy stanowisku konsultanta. Głównym celem szkolenia jest natychmiastowa korekta zachowań konsultanta, wsparcie podczas procesów obsługowych i udzielania informacji. Coacher poprzez odsłuch rozmów na żywo, wskazuje w drodze indywidualnego szkolenia elementy, które powinny zostać poprawione w rozmowach. Pomaga także w doskonaleniu reakcji i zachowań, które są pożądane. Każdy z konsultantów otrzymuje wsparcie oraz coaching z odsłuchem rozmów. Wspólnie z trenerem wskazują drogę i jej etapy do osiągnięcia poszczególnych celów.

PROFIL UCZESTNIKA

  • Osoba potrzebująca wsparcia w poznaniu i utrwalaniu właściwych zachowań na stanowisku konsultanta
  • Osoba pragnąca poznać praktyczne możliwości doskonalenia swojego warsztatu by skutecznie wprowadzić je do codziennej pracy
  • Osoba, która doskonalić swoje umiejętności lub je modyfikować
  • Osoba, która ma świadomość popełnianych błędów, lecz potrzebuje wsparcia w obraniu właściwych metod wdrażania zmian

PROGRAM

  1. Zdiagnozowanie silnych i słabych stron konsultanta podczas odsłuchów rozmów na żywo.
  2. Wsparcie elementów dobrych, pożądanych zachowań i wzmocnienie ich w drodze indywidualnych warsztatów.
  3. Wsparcie procesów rozwojowych każdego z konsultantów, ustalenie ich indywidualnych etapów.
  4. Korygowanie błędnych zachować podczas rozmów a także wsparcie podczas prowadzenia trudnych, stresogennych rozmów.
 

METODY SZKOLENIOWE

Szkolenie prowadzone jest metodą indywidualnej pracy z konsultantem, polegającą na bieżącym wsparciu podczas rozmowy, odsłuchu, feedbacku oraz coachingu sprzedażowym lub menadżerskim.

szczegółowe informacje o szkoleniu

Ilość osób: 

  •  sesja indywidualna. 

Dostępne formy szkolenia:

  •  indywidualne stacjonarne 1 – dniowe na zapytanie klienta.

Czas trwania szkolenia:

  • do 8 godzin zegarowych w zależności od potrzeb.

Koszt udziału w szkoleniu na osobę:

  • 490 PLN netto + 23% VAT.

Cena zawiera:

  • udział w szkoleniu, certyfikat, materiały szkoleniowe, serwis kawowy.

Lokalizacja szkolenia: 

  • Lockus – Call Center Teleinvention przy ul. Krowoderskich Zuchów 12 w Krakowie,

Osoby zainteresowane szkoleniem prosimy o kontakt:

Ewa Owsiak, e-mail: eowsiak@lockus.pl, Tel: +48 603 748 838 

Więcej Szkoleń

Mogą Cię również zainteresować te szkolenia

Szkolenie sprzedażowe

SPOSOBY NA TRUDNEGO KLIENTA. JAK RADZIC SOBIE Z EMOCJAMI.

Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności rozumienia perspektywy klienta, którego oczekiwania nie zostały spełnione, zwiększenie umiejętności panowania nad emocjami w kontakcie z trudnym klientem oraz zwiększenie elastyczności reagowania w sytuacjach trudnych i nietypowych.

FORMA SZKOLENIA: on-line

CZAS TRWANIA: 8 godzin
zobacz szczegóły

Szkolenie sprzedażowe

Techniki efektywnej sprzedaży. Kreatywne zadawanie pytań.

Celem szkolenia jest podniesienie efektywności sprzedaży przez telefon, poznanie nowoczesnych metod negocjacji, a także nabycie umiejętności prezentowania oferty według zasady PCK.

FORMA SZKOLENIA: on-line

CZAS TRWANIA: 16 godzin
Zobacz szczegóły