coaching on the job
FORMA SZKOLENIA
Stacjonarna sesja indywidualna
CENA
490 PLN netto + 23% VAT
Śledź nas
Cel
Szkolenie odbywa się na sali operacyjnej bezpośrednio przy stanowisku konsultanta. Głównym celem szkolenia jest natychmiastowa korekta zachowań konsultanta, wsparcie podczas procesów obsługowych i udzielania informacji. Coacher poprzez odsłuch rozmów na żywo, wskazuje w drodze indywidualnego szkolenia elementy, które powinny zostać poprawione w rozmowach. Pomaga także w doskonaleniu reakcji i zachowań, które są pożądane. Każdy z konsultantów otrzymuje wsparcie oraz coaching z odsłuchem rozmów. Wspólnie z trenerem wskazują drogę i jej etapy do osiągnięcia poszczególnych celów.
PROFIL UCZESTNIKA
- Osoba potrzebująca wsparcia w poznaniu i utrwalaniu właściwych zachowań na stanowisku konsultanta
- Osoba pragnąca poznać praktyczne możliwości doskonalenia swojego warsztatu by skutecznie wprowadzić je do codziennej pracy
- Osoba, która doskonalić swoje umiejętności lub je modyfikować
- Osoba, która ma świadomość popełnianych błędów, lecz potrzebuje wsparcia w obraniu właściwych metod wdrażania zmian
PROGRAM
- Zdiagnozowanie silnych i słabych stron konsultanta podczas odsłuchów rozmów na żywo.
- Wsparcie elementów dobrych, pożądanych zachowań i wzmocnienie ich w drodze indywidualnych warsztatów.
- Wsparcie procesów rozwojowych każdego z konsultantów, ustalenie ich indywidualnych etapów.
- Korygowanie błędnych zachować podczas rozmów a także wsparcie podczas prowadzenia trudnych, stresogennych rozmów.
METODY SZKOLENIOWE
Szkolenie prowadzone jest metodą indywidualnej pracy z konsultantem, polegającą na bieżącym wsparciu podczas rozmowy, odsłuchu, feedbacku oraz coachingu sprzedażowym lub menadżerskim.
szczegółowe informacje o szkoleniu
Ilość osób:
- sesja indywidualna.
Dostępne formy szkolenia:
- indywidualne stacjonarne 1 – dniowe na zapytanie klienta.
Czas trwania szkolenia:
- do 8 godzin zegarowych w zależności od potrzeb.
Koszt udziału w szkoleniu na osobę:
- 490 PLN netto + 23% VAT.
Cena zawiera:
- udział w szkoleniu, certyfikat, materiały szkoleniowe, serwis kawowy.
Lokalizacja szkolenia:
- Lockus – Call Center Teleinvention przy ul. Krowoderskich Zuchów 12 w Krakowie,
Osoby zainteresowane szkoleniem prosimy o kontakt:
Ewa Owsiak, e-mail: eowsiak@lockus.pl, Tel: +48 603 748 838