W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy osób otwartych na nowe wyzwania, twórczych i aktywnych w działaniu.
Zadania osoby na tym stanowisku będą obejmowały:
- Aktywny udział w przygotowywaniu projektów konferencyjnych
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami i uczestnikami wydarzeń
- Udział w opracowaniu strategii promocji wydarzeń
- Reprezentowanie firmy na wydarzeniach
- Wsparcie przy administrowaniu stronami internetowymi i profilami wydarzeń w portalach społecznościowych.
Od kandydatów oczekujemy:
- Statusu absolwenta/ki lub studenta/ki ostatnich lat studiów
- Zaangażowania i chęci rozwoju
- Zdolności analitycznych oraz umiejętności wyciągania wniosków
- Elastyczności i umiejętność pracy w zespole
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Znajomości podstawowych narzędzi pakietu Microsoft Office.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w młodym i dynamicznym środowisku
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i rozwoju
- Aktywny udział w bieżących projektach
- Przyjazną i twórczą atmosferę pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: praca@lockus.pl z tematem Asystentka/Asystent ds. konferencji i szkoleń.
W aplikacji prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.